Uusiin yrityslainoihin 3 kuukauden lyhennysvapaa maksuohjelman alkuun veloituksetta. Tutustu myös uuteen Kasvurahoituksen luottolimiittiin!

4.11.2021 klo 00.00

Kassanhallintaa osa 1. Tilausvaiheen rahoituksesta myyntisaatavien kotiutukseen

Yrityksen kassanhallinta on vaivatonta, kun käytössä on oikeat työkalut ja luotettava rahoituskumppani, jonka kanssa yrityksen rahoitusasiat hoituvat helposti ja vaivattomasti.

Monen kasvavan yrityksen haasteena on kassavarojen riittävyys kasvun hetkellä ja kassan kiertonopeuden kasvattaminen. Kannattavakin yritystoiminta voi kohdata tilanteen, jossa yrityksen käteisvarat ovat hetkellisesti sidottuna varastoon, myyntisaataviin tai projektiin ja uuden asiakastilauksen tai -toimituksen osalta joudutaan odottamaan ja etenemään kassan ehdoilla.

Kasvurahoitus toimii kasvavan yrityksen luotettavana rahoituskumppanina ja joustavilla tuotteillamme voidaan parantaa yrityksen kassatilannetta ainakin seuraavil tavoin.

Varaston tai tilausten rahoitus

Kasvurahoituksen luottolimiitti on nopea ja vaivaton ratkaisu yrityksen toistuviin rahoitustarpeisiin, kuten tilausten rahoittamiseen, varaston ostamiseen tai käyttöpääomaksi.

Yritys voi luottolimiitin turvin ottaa pääomaa sitovan tilauksen tai projektin hoidettavaksi vaikka kassatilanne edellyttäisi myyntisaatavien kotiutusta tai likviditeettiasema on muuten tilapäisesti vaikea. Luottolimiitti on käytettävissä aina tarvittaessa ja sen voi maksaa takaisin kassatilanteen salliessa joko osittain tai kokonaan.

Kasvurahoituksen luottolimiitti 50.000 euroon asti on joustava rahoitusratkaisu, josta voi tehdä nostoja tarpeen mukaan ja jossa limiittiä palautuu uudelleen nostettavaksi aina yrityksen tekemien pääomasuorituksien myötä.

Luottolimiitissä ei ole avaus- tai kuukausimaksuja ja yritys maksaa limiitistä vain käytön perusteella. Avoin luottolimiitti toimii kuukausimaksuttoman luottokortin tavoin. Moni yritys onkin avannut maksuttoman luottolimiittisopimuksn toiminnan taustalle, varmuuden vuoksi. Luottolimiitin avaaminen onnistuu nopeiten avaamalla yritysasiakkuus verkkopalvelussamme, joka on maksutonta eikä velvoita asiakasyritystämme mihinkään.

Laskurahoitus eli myyntisaatavien kotiutus heti

Olisiko yrityksellä parempaa käyttöä pääomille kuin odottaa asiakkaiden maksua jo tehdystä työstä tai toimitetusta tuotteesta? Kasvurahoituksen laskurahoitus on helppo tapa saada rahat myyntilaskuista jopa saman päivän aikana.

Laskurahoituksella yritys saa myyntisaataviin sitoutuneet pääomat eli omat saatavansa heti käyttöön, eikä yrityksen tarvitse odottaa suorituksia eräpäivään saakka. Laskurahoitusta käyttämällä yritys nopeuttaa kassan kiertoa ja pääsee hyödyntämään myyntilaskuihin sitoutuneen pääoman liiketoiminnassaan välittömästi.

Investointi välittömästi eikä vasta kassatilanteen salliessa

Kasvurahoituksen yrityslaina on suoraviivainen ja tehokas tapa rahoittaa kasvua ja investointeja. Yrityslainan etuina on nopeus, selkeä kustannusrakenne ja ennalta tiedossa oleva maksuaikataulu.

Tutustu yrityslainan hinnastoon laskurilla ja pyydä maksuton yrityslainatarjous verkosta.

Rahoitustiimimme avustaa parhaan rahoitusratkaisun löytämisessä yritykselle ja auttaa rahoituspalvelun käytössä. Tavoitat meidät numerosta 09 6829 8003 ja sähköpostitse asiakaspalvelu@kasvurahoitus.fi.

Hae yrityslainaa

Hae yrityslainaa description