Uusiin yrityslainoihin 3 kuukauden lyhennysvapaa maksuohjelman alkuun veloituksetta. Tutustu myös uuteen Kasvurahoituksen luottolimiittiin!

22.6.2021 klo 00.00

Luottolimiitillä apua likviditeetin ja kassan hallintaan

Yrityksen likviditeetti, eli yrityksen maksuvalmius on yrityksen tärkeimpiä edellytyksiä kasvaa. Kasvurahoituksen luottolimiitti on hyvä ratkaisu kausivaihteluihin varautumiseen, joita esiintyy lomakausina ja sesonkeina.

Luottolimiitillä kassavirta hallintaan

Yrityksen luottolimiitti on Kasvurahoituksen limiittituote yrityksen likviditeetinhallintaan ja kausivaihteluiden tasaamiseen aina 50.000 euroon asti. Limiitti on käytössä aina tarvittaessa ja sitä voi maksaa takaisin yrityksen kassatilanteen niin salliessa. Luottolimiitissä yritys maksaa korkoa vain, kun rahoitus on käytössä. Ei muita kuluja.

• Rahoitusta on nostettavissa limiitin myönnettyyn ylärajaan saakka
  • Korkoa peritään vain avoimesta lainapääomasta
  • Luoton takaisinmaksu omassa tahdissa yrityksen kassatilanteen salliessa, ensimmäiset 12kk jopa ilman pääomanlyhennyksiä
  • Limiitissä ei ole avaus- tai kuukausimaksuja

Tutustu yritykselle tehtyyn limiittimuotoiseen rahoitukseen luottolimiitin tuotesivuilta. Luottolimiitti on vaivaton ratkaisu yrityksen tilapäisiin rahotustarpeisiin.

Limiitin avaus on nopeaa ja vaivatonta. Jos et ole vielä asiakkaamme, avaa asiakkuus verkkopalvelussamme ja avaa maksuton limiittisopimus.

Likviditeetin parantaminen yrityksen omin keinoin

Yrityksellä on luottolimiitin lisäksi myös mahdollisuus omiin järjestelyihin kassavirran ja maksuaseman parantamiseen. Yrityksen kannattaa mahdollisuuksien mukaan hyödyntää hyvä käytäntöjä osana tavanomaista toimintaa.

Laskutuksen tehostaminen

Pitkät maksuajat myyntilaskuissa sitovat pääomaa ja heikentävät oleellisesti yrityksen likviditeettiä. Pyri laskuttamaan tuotteet heti laskutusperusteen syntyessä ja huolehdi, että laskut eivät jää roikkumaan. Laskuissa olevien rahojen kotiuttamista voi nopeuttaa hyödyntämällä laskurahoitusta, jolloin laskutetut rahat ovat yrityksen käytössä välittömästi.

Yrityksen omien maksuaikojen pidentäminen

Oleellinen osa toimittajasopimuksia on maksuehdot, joihin on syytä kiinnittää huomiota sopimuksia tehdessä. Pitkät ja joustavat maksuajat antavat yritykselle pelivaraa taloutta suunnitellessa ja auttavat likvidetin säilyttämisessä. Laskujen kasautuessa tervekin yritys voi tarvita hetkellisesti rahoitusta. Kasvurahoituksen luottolimiitti on tällöin hyvä valinta yrityksen tilapäiseen rahoitustarpeeseen.

kasvurahoitus yrityslaina

Likviditeetti haltuun Kasvurahoituksen avulla

Kasvurahoitus on yrityksen kasvun alusta, ja tarjoamme yritykselle kolme erilaista tuotetta kasvuun ja investointeihin.

Rahoitamme terveitä yrityksiä, jotka kasvullaan tuottavat hyvää kaikille.