Kesäetu! Kesän aikana nostettuihin yrityslainoihin 3 kuukauden lyhennysvapaa maksuohjelman alkuun veloituksetta.

1.11.2019 klo 00.00

Yrityslainat nyt myös Frontin verkkopalvelusta

Front Kasvurahoituksen verkkopalvelu palvelee rahoitusta hakevia yrityksiä myös Frontin uudistuneella sivustolla osoitteessa www.front.fi/yritysrahoitus/.

Kasvurahoituksen verkkopalvelu palvelee rahoitusta hakevia yrityksiä myös Frontin uudistuneella sivustolla osoitteessa www.front.fi/yritysrahoitus/. Verkkopalvelu yhdistää sijoittajat ja rahoitusta hakevat yritykset ja tarjoaa matalan kynnyksen yrityslainatarjouksen pyytämiseksi.

Front Kasvurahoituksen verkkopalvelu palvelee rahoitusta hakevia yrityksiä nyt myös Frontin uudistuneella sivustolla. Uudistunut verkkopalvelumme yhdistää sijoittajat ja rahoitusta hakevat yritykset aiempaa helpommin ja tarjoaa matalan kynnyksen lainatarjouksen pyytämiseksi. Lainapäätös syntyy arkisin alle tunnissa ja päätöksessä yhdistyy yrityksestä saatava teto, koneoppimiseen perustuvan riskianalyysijärjestelmän hyödyntäminen ja ammattimainen yritysanalyysi.

Vertaislaina Oy käynnisti verkkopohjaisen Front Kasvurahoitus -palvelun vuoden 2018 lopussa ja toimintaa on kasvatettu hallitusti vuoden 2019 aikana. Kehitys jatkuu vuoden 2019 lopussa uusien yritysrahoitustuotteiden myötä.

Yritysrahoituksen palveluihin ja yrityslainaan voi tutustua verkko-osoitteessa www.front.fi/yritysrahoitus/.