Asiakastarina: Viinit ja muut marjatuotteet Lapin makoisista marjoista - Ranua-Revontuli Oy | Front Kasvurahoitus

Kaikki artikkelit

16.12.2019

Front Kasvurahoituksella on ollut ilo olla vauhdittamassa menestyksekkään Ranua-Revontuli Oy:n liiketoimintaa. Perheomisteinen Ranua-Revontuli Oy on valmistanut taidolla ja suurella sydämellä viinejä ja herkkuja jo yli 20 vuoden ajan Lapin puhtaiden metsien marjoista - ilman väri- ja aromiaineita.

Taidolla ja suurella sydämellä

Yksi maailman pohjoisimmista viinitiloista

Paikallisten poimijoiden ja eränkävijöiden keräämistä marjoista valmistetut marjaviinit, liköörit ja alkoholittomat juomat valmistetaan yhdessä maailman pohjoisimmista viinitiloista. Viinit nimittäin valmistuvat Ranuan Eläinpuiston pihapiirissä Murr Murr -kivilinnassa, joka sijaitsee ainoastaan 80 km päässä Napapiiriltä.

Viinitilan yhteydessä on myös myymälä, jossa maistuvien juomien lisäksi on tarjolla raikkaita hyytelöitä ja marjakastikkeita.

Ranua-Revontuli Oy:n palkintojakin voittaneita tuotteita löytyy tehtaanmyymälän lisäksi myös Alkosta.