Front Kasvurahoitus yrityslaina avattu | Front Kasvurahoitus

Front Kasvurahoitus yrityslaina avattu

Kaikki artikkelit

21.10.2018

Vertaislaina Oy on avannut uudenaikaisen yrityslainapalvelun vieraan pääoman ehtoista rahoitusta etsiville yritysasiakkaille. www.kasvurahoitus.fi -palvelu yhdistää rahoitusta etsivät pienet ja keskisuuret yritykset ja rahoituksen.

Front Kasvurahoitus yrityslaina on avattu yritysasiakkaille

www.kasvurahoitus.fi -palvelu yhdistää rahoitusta etsivät pienet ja keskisuuret yritykset ja rahoituksen aina 50 000 euroon saakka.

Front Kasvurahoitus

Front Kasvurahoitus yrityslainahakemus käsitellään koneellisesti heti hakemuksen saapumisen yhteydessä ja lopullinen luottopäätös pyritään tekemään yhden arkipäivän kuluessa hakemuksesta. Rahoitus maksetaan välittömästi hyväksytyn luottopäätöksen jälkeen, nopeimmillaan hakemuksen tekopäivänä. Kun joukkorahoituksessa hakemus ja rahoitustarve on usein julkinen ja yleisön tarkasteltavissa, Front kasvurahoituksen kautta haettu yrityslaina on aina liikesalaisuuden piirissä oleva sopimusasia. Luottamus ja yksityisyys ovatkin toimintamme kulmakiviä.

Kasvurahoitus yrityslaina myönnetään aina yrittäjän omavelkaisella takauksella, jolloin yrityslainan hakeminen on suoraviivaista eikä vaadi yrityskiinnityksiä tai omaisuutta vakuudeksi. Myönnetyn yrityslainan vuosikorko määräytyy riskiarviomme mukaisesti ja korkoa maksetaan vain kulloinkin jäljellä olevalle pääomalle, ennalta sovitun kuukausierän mukaisesti.

Front kasvurahoitus toimii tiiviissä yhteystyössä Front Finance Oyn (www.frontfinance.fi) kanssa, tarjoten asiakkaillemme toiminnan kehittyessä siirtymisen laajempaan ja monimuotoiseen rahoitukseen, kuten laskurahoitukseen (ns. factoring -rahoitus) sekä merkittäviin luottolimiitteihin tapauskohtaisesti.

Vastaamme mielellämme kysymyksiin numerossa 09-6829 800 arkisin 10:00 – 16:00 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@kasvurahoitus.fi.

Lisätietoja: Sami Törmä, toimitusjohtaja, Vertaislaina Oy sami.torma () front.fi