Uusiin yrityslainoihin 3 kuukauden lyhennysvapaa maksuohjelman alkuun veloituksetta. Tutustu myös uuteen Kasvurahoituksen luottolimiittiin!

2.9.2021 klo 00.00

Avoimet työpaikat

Kasvurahoitusta vie eteenpäin rahoitusalan ammattilaisia ja sellaiseksi haluavia asiakaspalvelun, riskienhallinnan, yritysrahoituksen, IT:n, markkinoinnin ja juridiikan saralla. Katso alta avoimet työpaikkamme.

Digimarkkinointi, kasvun tekijä

Digimarkkinoija rekrytointi

Suomen Kasvurahoitus Oy on suomalainen kasvava rahoitus- ja teknologiayhtiö. Rahoitamme terveitä yrityksiä verkkopalvelumme välityksellä, joiden uskomme tuottavan kasvullaan hyvää kaikille. Digitaalinen rahoitustuotteemme Kasvurahoitus on kahdessa vuodessa saanut vakiintuneen asiakaskunnan ja asiakkaanamme on jo lähes tuhat suomalaista pk-yritystä. Tarjoamme asiakkaillemme rahoitustuotteita kuten yrityslaina ja luottolimiitti.

Rahoituksen lisäksi helpotamme yrittäjien arkea uudella laskutuspalvelullamme. Invoicer on nopea ja vaivaton verkkolaskupalvelu yritysten väliseen verkkolaskutukseen.

Nyt on aika käynnistää seuraava vaihe kasvussamme. Etsimme kasvavaan joukkoomme digitaalisen ajan markkinoinnin ammattilaista tai sellaiseksi haluavaa. Voit olla vasta koulun päättänyt, uuden ajan digiammattilaiseksi haluava tai jo kannuksia ansainnut digitaalisen liiketoiminnan ammattilainen.

Tulet olemaan kasvumme avainpelaaja ja vastaat Kasvurahoituksen ja Invoicerin brändistä ja visuaalisesta ilmeestä kokonaisvaltaisesti. Etsit ja kokeilet uusia tapoja löytää asiakkuuksia ja tehdä kasvua. Asiakashankintamme tapahtuu sekä digitaalisia kanavia että perinteisiä medioita hyödyntäen, joten ymmärrät konversiopolun mittaroinnin tärkeyden ja tekniset edellytykset sille.

Pääasiallinen tehtäväsi tulee olemaan kasvun mahdollistaminen etsimällä, kokeilemalla ja toistamalla.

Ohessa esimerkkejä siitä, mitä kasvun tekeminen voi sisältää

• sivustojen kävijäliikenteen, kanavien ja asiakkaiden käyttäytymisen seurantaa ja toimenpiteitä tunnuslukujen parantamiseksi
  • uusien asiakashankintakanavien ja kampanjoiden kokeilua, kuten uudet tuotesivustot, palvelut, laskeutumissivustot ja sisällölliset avaukset
  • säännöllistä sisällöntuotantoa yritysrahoituksesta ja verkkolaskutuksesta alan ammattilaisten kanssa eri medioille (ml. some)
  • ymmärrystä hakukonemainonnan mahdollisuuksista, huutokauppamekanismeista, seurannasta ja optimoinnista
  • SEO-osaamista erittäin kilpaillussa segmentissä
  • vastaat kasvurahoitus.fi ja invoicer.fi visuaalisesta ilmeestä ja sisällöstä
  • säännöllisiä markkinointiavauksia, markkinoinnin ja asiakashankinnan kehittämistä ja osallistumista kehitysprojekteihin markkinoinnin näkökulmasta
  • perinteisen median (radio, printti) suunnittelua, seurantaa ja toteuttamista toisten ammattilaisten avustamana

Tarjoamme

• Vastuun ja vapauden kasvaa kanssamme; tuotteemme on hyvä, tehtäväsi on kertoa siitä kohderyhmäämme kuuluville yrittäjille riittävän tuen ja oikeiden työkalujen avulla
  • Ammattitaitoisen, kasvuhakuisen ja yhteen hiileen puhaltavan tiimin työkavereiksi
  • Mahdollisuuden valita joustavasti tilanteen mukaan etä- tai lähityön väliltä ja työpisteen Turun tai Helsingin toimistoltamme
  • Front -ryhmän (www.front.fi) kattavat henkilöstöedut, kuten kilpailukykyisen palkkauksen, erityisen kattavan työterveyshuollon sekä puhelin-, lounas- ja liikuntaedun
  • Toimipisteen Helsingin keskustassa (Pohjoisesplanadi 35) tai Turussa (Linnankatu 13)
  • Tarvittaessa opastuksen ja sparrauksen digimarkkinoinnin ja kasvuhakkeroinnin maailmaan ja kehityspolun alan terävimpään kärkeen

Lähetä hakemus tai pyydä lisätietoja: Sami Törmä, sami.torma@kasvurahoitus.fi, puh. 050 3544 148. Käsittelemme hakemuksia jatkuvasti, tehtävä täytetään sopivan tekijän löydyttyä.