Avoimet työpaikat

Kasvurahoituksen rahoituspalveluita vie eteenpäin rahoitusalan ammattilaisia ja sellaiseksi haluavia asiakaspalvelun, riskienhallinnan, yritysrahoituksen, IT:n, markkinoinnin ja juridiikan saralla. Katso alta avoimet työpaikkamme. Mikäli emme juuri nyt tarjoa sinua kiinnostavaa avointa työpaikkaa, voit aina lähettää avoimen hakemuksen sähköpostiosoitteeseen sami.torma@kasvurahoitus.fi.

Etsimme nyt osa-aikaista laki- ja perintäasiantuntijaa

Vasta opintosi aloittanut tai jo muutamia opintovuosia suorittanut oikeustieteen opiskelija, oletko kiinnostunut rahoituksesta, saatavien perintäprosessista tai sopimusjuridiikasta? Haluaisitko olla mukana rakentamassa uuden ajan yritysrahoituspalvelua?

Jos vastasit kyllä, meillä saattaa olla töitä juuri sinulle!

Etsimme Kasvurahoituksen tiimiimme osa-aikaista laki- ja perintäasiantuntijaa.

Tiimimme koostuu monen eri alan asiantuntijoista, mutta työskentelemme kaikki yhteistä päämäärää kohti – tukeaksemme suomalaisten pk-yritysten kasvua tarjoamalla tehokkaita ja joustavia rahoitusratkaisuja, kun yrittäjä niitä tarvitsee. Rahoitusratkaisumme sisältävät kolme rahoitustuotetta; yrityslaina, luottolimiitti ja laskurahoitus ja nämä digitaaliset rahoitustuotteemme ovat neljässä vuodessa saaneet vakiintuneen asiakaskunnan ja auttaneet jo yli tuhatta suomalaista pk-yritystä.

Laki- ja perintäasiantuntijana tehtävänäsi on huolehtia yhdestä ydinliiketoimintaamme tiiviisti liittyvistä osa-alueista; yritysrahoituksen ja kuluttajasaamisten perintäprosessista ja luotonvalvonnasta. Vastuullasi on mm. perintäprosessin oikeellisuudesta huolehtiminen, asiakasrekisterin ajantasaisuuden varmistaminen perintäsuoritusten osalta sekä perintään liittyvä asiakasviestintä. Teet työssäsi kiinteästi yhteistyötä ulkoisten perintäkumppaniemme sekä ulosottovirastojen kanssa, joten reippaasta asiakaspalveluasenteesta on tässä tehtävässä hyötyä.

Katsomme Excel-osaamisen ja aikaisemman kokemuksen taloushallinnon järjestelmistä eduksesi ja arvostamme kykyä haastaa olemassa olevia toimintatapoja ja ratkaista ongelmia muuttuvissa tilanteissa. Kukaan ei kuitenkaan ole seppä syntyessään, joten me perehdytämme sinut tehtävään. Kunhan olet halukas oppimaan uutta, sinulla mahdollisuudet loistaa tässä tehtävässä.

Työssäsi pääset varmasti kehittämään ja haastamaan omaa osaamistasi sekä soveltamaan koulun penkillä oppimaasi käytäntöön. Pienessä ja dynaamisessa tiimissä asiantuntijamme pääsevät usein ratkomaan haasteita myös oman ydinosaamisalueensa ulkopuolelta.

Tehtävä on määräaikainen ja osa-aikainen toukokuun 2023 loppuun asti. Pyrimme tarjoamaan sopivalle henkilölle myös täysipäiväistä kesätyötä kesäksi 2023 ja onnistuttuasi työkuvaa on mahdollista laajentaa kesää 2023 kohden kattamaan laajemmin lakiasiantuntijan tehtäviä perintälain, sopimusten hallinnan ja toiminnan kehittämisen parissa. Työtunteja on alkuvaiheessa viikossa 5–15 (sopimuksen mukaan), joten työ sopii erityisen hyvin opintojen oheen suoritettavaksi. Aloitus tehtävässä on heti henkilön löydyttyä ja työtä voi suorittaa erikseen sovittaen myös etätyönä.

Jos kiinnostuit, lähetä hakemuksesi ja CV:si pikimmiten osoitteeseen sami.torma@kasvurahoitus.fi. Haluamme tutustua sinuun mahdollisimman pian. Käsittelemme hakemuksia jatkuvasti ja teemme päätöksen heti sopivan henkilön löydyttyä.