Avoimet työpaikat

Kasvurahoituksen rahoituspalveluita vie eteenpäin rahoitusalan ammattilaisia ja sellaiseksi haluavia asiakaspalvelun, riskienhallinnan, yritysrahoituksen, IT:n, markkinoinnin ja juridiikan saralla. Katso alta avoimet työpaikkamme. Mikäli emme juuri nyt tarjoa sinua kiinnostavaa avointa työpaikkaa, voit aina lähettää avoimen hakemuksen sähköpostiosoitteeseen sami.torma@kasvurahoitus.fi.

Suomen Kasvurahoitus Oy on suomalainen kasvava rahoitus- ja teknologiayhtiö. Rahoitamme terveitä yrityksiä verkkopalvelumme välityksellä, joiden uskomme tuottavan kasvullaan hyvää kaikille. Kasvurahoitus on kolmessa vuodessa saanut vakiintuneen asiakaskunnan, ja asiakkaanamme on yli tuhat suomalaista pk-yritystä. Rahoitustuotteitamme ovat yrityslaina, luottolimiitti ja laskurahoitus. Lisäksi helpotamme yrittäjien arkea laskutuspalvelullamme. Verkkolaskutuspalvelu Invoicer on nopea ja vaivaton verkkolaskupalvelu yritysten väliseen verkkolaskutukseen.

Etsimme nyt osa-aikaista palveluasiantuntijaa

Kysyntä kilpailukykyisesti hinnoitellulle ja vaivattomalle yritysrahoitukselle on voimakkaassa kasvussa ja etsimme uutta jäsentä kasvavaan joukkoomme. Tässä työssä toimenkuvasi koostuu asiakaspalveluun ja maksuliikenteeseen liittyvistä tehtävistä, joihin sisältyy mm. seuraavia tehtäviä;

• Yrittäjäasiakkaidemme asiakaspalveluun osallistuminen
  • Asiakkaiden maksuliikenteen käsittely ja rahasiirtojen tekeminen
  • Erilaiset asiakkuuden hoitoon liittyvät selvitystehtävät
  • Laskurahoitusasiakkaidemme prosessiin osallistuminen
  • Kuluttaja-asiakkaidemme maksuliikenneprosessit ja asiakaspalvelu

Työtehtävä on osa-aikainen ja tarjoamme valitulle henkilölle myös täysipäiväistä kesätyötä kesän 2022 ajaksi. Työtehtävä sopii erinomaisesti esimerkiksi taloushallinnon opiskelijalle, opintojen oheen tehtäväksi.

Sinulla ei tarvitse olla vastaavaa aikaisempaa työkokemusta, sillä koulutamme sinut tehtävään. Aikaisempi kokemus asiakaspalvelu- ja backoffice- tehtävistä voi kuitenkin olla plussaa.

Toivomme sinulta

• Kiinnostusta yritysrahoitukseen ja yrityksen taloudenpitoon
  • Reipasta asiakaspalveluasennetta toimien usein ensimmäisenä yrityksen kontaktipintana asiakaspalvelussa
  • Myynnillistä otetta asiakaskontakteissa
  • Tarkkuutta yksityiskohtien kanssa ja mahdollista aikaisempaa kokemusta tai opintoja yrityksen kirjanpidon alueelta
  • Aktiivista ja oma-aloitteista asennetta ja asennetta jatkuvaan oman toiminnan kehittämiseen

Tarjoamme sinulle

• Perehdytyksen tehtävääsi
  • Mahdollisuuden päästä vaikuttamaan suomalaisten pk-yritysten kasvumahdollisuuksiin näköalapaikalta
  • Alan parhaimman tiimin tuen ja osaamisen osana perehdytystä
  • Tehtävän, joka kehittyy osaamisesi kasvaessa
  • Nykyaikaiset ja viihtyisät toimipisteemme aivan Turun tai Helsingin keskustassa
  • Kattavan työterveyshuollon, matkavakuutuksen ja lounasedun

Kiinostuitko?

Lähetä hakemus tai pyydä lisätietoja: Sami Törmä, sami.torma@kasvurahoitus.fi, puh. 050 3544 148. Käsittelemme hakemuksia jatkuvasti ja tehtävä täytetään sopivan tekijän löydyttyä.

Tervetuloa meidän tiimiin!