Viinit ja muut marjatuotteet Lapin marjoista - Ranua-Revontuli Oy | Front Kasvurahoitus
16.12.2019 | Asiakastarina | Front Kasvurahoitus | Päivitetty 9.3.2020 05:41

Asiakastarina | Viinit ja muut marjatuotteet Lapin marjoista - Ranua-Revontuli Oy

Front Kasvurahoituksella on ollut ilo olla vauhdittamassa menestyksekkään Ranua-Revontuli Oy:n liiketoimintaa. Perheomisteinen Ranua-Revontuli Oy on valmistanut taidolla ja suurella sydämellä viinejä ja herkkuja jo yli 20 vuoden ajan Lapin puhtaiden metsien marjoista.

Taidolla ja suurella sydämellä

Perheomisteinen Ranua-Revontuli Oy on valmistanut taidolla ja suurella sydämellä viinejä ja herkkuja jo yli 20 vuoden ajan Lapin puhtaiden metsien marjoista - ilman väri- ja aromiaineita.

Yksi maailman pohjoisimmista viinitiloista

Paikallisten poimijoiden ja eränkävijöiden keräämistä marjoista valmistetut marjaviinit, liköörit ja alkoholittomat juomat valmistetaan yhdessä maailman pohjoisimmista viinitiloista. Viinit nimittäin valmistuvat Ranuan Eläinpuiston pihapiirissä Murr Murr -kivilinnassa, joka sijaitsee ainoastaan 80 km päässä Napapiiriltä.

Viinitilan yhteydessä on myös myymälä, jossa maistuvien juomien lisäksi on tarjolla raikkaita hyytelöitä ja marjakastikkeita.

Ranua-Revontuli Oy:n palkintojakin voittaneita tuotteita löytyy tehtaanmyymälän lisäksi myös Alkosta.

Oletko lukenut jo nämä?

Kiinnostuitko yrityslainasta?

Pyydä maksuton lainatarjous ja saat yritykselle räätälöidyn lainatarjouksen viipymättä. Temme lainatarjouksen tyypillisesti jo tunnissa.

Saat tarjouksen tiedot sähköpostitse ja lainatarjous on tarkasteltavissa ja hyväksyttävissä lainaportaalissamme. Tarjouksen hyväksymisen jälkeen laina siirretään yrityksen tilille aina välittömästi.

Hae yrityslainaa