Asiakastarina | Korpistore

Yrityslaina mahdollisti uuteen tuotekategoriaan investoimisen.

Korpistore

• perustettu vuonna 2020
  • palvelee suomalaisia kuluttajia tarjoamalla parhaat varusteet kalastukseen, metsästykseen ja eräilyyn
  • Korpistoren kivijalkaliike sijaitsee Pielavedellä Pohjois-Savossa, mutta kattava verkkokauppa palvelee asiakkaita ympäri Suomen
  • laadukas palvelu toiminnan kulmakivenä

Alusta asti tarkoitus on ollut lähteä pienestä liikkeelle ja kasvattaa toimintaa askel kerrallaan. Yritys onkin ottanut isoja askeleita päästäkseen nykyiseen pisteeseen, mutta täysin omin avuin se ei olisi onnistunut.

Tuotevalikoiman pääpaino on ensimmäisen vuoden ollut vahvasti kalastustarvikkeissa. Vuoden 2021 talvella Korpistore kuitenkin päätti laajentaa valikoimaansa myös vaatteisiin. Investoiminen uuteen tuotekategoriaan ei tietenkään ollut ilmaista ja vasta toimintansa aloittaneena yrityksenä Korpistore tarvitsi ulkopuolista apua rahoituksen kanssa.

Yrityslaina on aloittelevan yrityksen rahoitusratkaisu

Kasvurahoituksen yrityslainan avulla yritys sai tarvittavan käyttöpääoman tuotevalikoimaansa kasvattamiseen sekä verkkokauppaansa markkinointipanostusten lisäämiseen.

"Nyt meiltä löytyy myös retkeily- ja metsästysvaatteita, jotka ovat saavuttaneet nopeasti oman uuden asiakaskuntansa. Uusien tuotteiden avulla pystymme palvelemaan myös olemassa olevia asiakkaita entistä paremmin."

Yrityslainan hakeminen voi olla etenkin monelle vasta toimintansa aloittaneelle yrittäjälle jopa pelottava asia, sillä tarjonta alalla on suurta ja mukana on myös paljon kansainvälisiä yrityksiä.

Rahoitustarpeen ilmetessä Korpistore pyysi tarjouksia monelta eri toimijalta, mutta Kasvurahoitus erottautui joukosta positiivisesti.

“Ensimmäisenä silmään pisti Kasvurahoituksen suomalainen nimi, Kasvurahoitus oli helposti lähestyttävä ja herätti luottamusta. Kasvurahoitus tarjosi myös selkeästi parhaat lainan ehdot. Oli ilo huomata, että valinnan tehtyämme asiointi oli erittäin sujuvaa ja kommunikointi helppoa ja selkeää.”

Kiinnostuitko sinä yrityslainasta? Voit hakea yrityslainaa tästä.

Luottolimiitti tulevaisuuden kasvun mahdollistajana

Korpistore on ottanut yrityslainan lisäksi käyttöönsä myös luottolimiitin. Luottolimiitti on mahdollistanut yrityksen toiminnan kehittämisen joustavasti aina tarpeen mukaan. Erillistä yrityslainahakemusta ei tarvitse tehdä joka kerta ja nostoja voi tehdä ilman erillistä yhteydenottoa. Kun asiakas maksaa rahoitusta takaisin, limiitistä vapautuu lisää rahoitusta käytettäväksi.

Yrityksellä on paljon suunnitelmia tulevaisuuden varalle. Tavoitteena on muun muassa kasvattaa verkkokauppaa ja laajentaa tuotevalikoimaa entisestään. Siihen tarkoitukseen luottolimiitti on toimiva ratkaisu yksittäisen yrityslainan lisäksi.

Luottolimiitti on nopea ja vaivaton ratkaisu yrityksen toistuviin rahoitustarpeisiin, kuten tilausten rahoittamiseen tai käyttöpääoman kasvattamiseen. Limiitti sopii etenkin pienille ja vasta toimintansa aloittaneille yrityksille, sillä sitä varten ei tarvita reaalivakuuksia.

Jos kiinnostuit luottolimiitistä, lue lisää ja hae avaa ilmainen luottolimiitti tästä.