Mistä autorahoitus yritykselle?

Auton hankintaa suunnitellessaan yrityksen on huomioitava, että kertainvestoinnin lisäksi auton kokonaiskustannuksiin on laskettava mukaan myös huoltokustannukset, polttoainekustannukset, vakuutuskustannukset, renkaat, katsastukset ja rahoituskustannukset. Lopullisen summan kattamiseksi yrityksen voi olla haastavaa löytää ratkaisua omasta kassasta, mutta sen ei tarvitse antaa haitata liiketoimintaa tai sen kehittymistä, sillä autorahoitus yritykselle onnistuu tarvittaessa yrityksen ulkopuolelta.

Monet pk-yritykset Suomessa tarvitsevat ajoneuvoja liiketoimintansa pyörittämiseen. Tarve uudelle tai käytetylle kuorma-autolle, henkilö- ja pakettiautolle, traktorille tai työkoneelle voi tulla nopeastikin, jos rikkoutunut laite on nopeasti korjattava uudella tai juuri oikeanlaisia ja hintaisia välineitä on markkinoilla myynnissä vain hetken ajan.

Kun on toimittava nopeasti ja yrityksen kassassa ei juuri sillä hetkellä ole riittävästi varoja, ei yrityksellä ole aikaa alkaa neuvottelemaan lainasta pankin kanssa. Pankkilainan esteeksi voivat muodostua myös yrityksen nuori ikä tai vakuuksien puuttuminen. Näissä tilanteissa vakuudeton yrityslaina voi toimia loistavana ratkaisuna.

Vakuudeton yrityslaina autorahoituksena yritykselle

Vakuudettoman yrityslainan hyviä puolia autorahoituksena ovat erityisesti vakuudettomuus ja nopeus. Saat autorahoituksen yritykselle jopa saman päivänä aikana ja se edellyttää ainoastaan, että yrittäjä asettuu vastaamaan yrityksen lainan maksusta samalla tavalla, kuin jos hän olisi ottanut henkilökohtaista lainaa itselleen.

Autorahoituksen voi maksaa myös ennenaikaisesti takaisin, ilman ylimääräisiä kuluja, mikäli yrityksen tilanne sen sallii. Riittää, että ilmoitat asiasta 30 vuorokautta ennen takaisinmaksua. Maksamalla rahoituksen ennen maksuohjelman päättymistä on mahdollista säästää lainan kuluissa merkittävästi.

Katso kuinka Traktorivuokraus.fi löysi vakuudettomasta yrityslainasta ratkaisun uuden traktorin ostamiseen.

Milloin autorahoitus yritykselle kannattaa?

Autorahoitus kannattaa aina kun investoinnin tuotot muodostuvat suuremmaksi, kun sen kokonaiskustannukset. Kuten jo alussa mainittiin, kokonaiskustannuksiin on laskettava laitteen hinnan lisäksi myös rahoituskustannukset. Kasvurahoituksen lainan kustannukset muodostuvat ainoastaan pääoman lyhennyksestä ja korko-osuudesta. Kun pyydät yrityskohtaisen lainatarjouksen, saat tarkan tiedon rahoituksen kustannuksista ja voit helposti verrata kuluja ja menoja suhteessa toisiinsa. Voit myös katsoa yritysalainalaskurista suuntaa antavan hinnan autorahoitukselle.

Pyydä yrityskohtainen lainatarjous!

Kuka voi hakea autorahoitusta?

Kasvurahoituksen yrityslainaa on mahdollista saada aina 250 000 euroon asti. Lainalla saa siis helposti rahoitettua yrityksen pyörittämiseen tarvittavat koneet ja laitteet. Kasvurahoitus rahoittaa Suomessa toimipaikkaansa pitäviä yrityksiä yritysmuodosta riippumatta. Autorahoituksen hakijalla tulee olla nimenkirjoitusoikeus rahoitusta hakevaan yhtiöön sekä pankkitunnukset tai mobiilivarmenne henkilöllisyyden varmistamiseksi. Rahoitettavalla yrityksellä tulee olla tili suomalaisessa pankissa ja yrityksen omistajien tulee asua Suomessa.

Autorahoituksen hakeminen yritykselle

Autorahoituksen hakeminen yritykselle on tehty hyvin helpoksi tämä päivänä. Voit hakea rahoitusta helposti netistä ja sähköisen hakuprosessin ansiosta käsittelyajat ovat erittäin lyhyitä. Rahoitusprosessi etenee kaikessa yksinkertaisuudessaan seuraavien neljän alapuolella esitettyjen vaiheiden mukaisesti.

Yrityslaina Desktop

Autorahoituksen vaihtoehtoja on paljon, mutta moni suomalainen pk-yritys kääntyy nykyään vakuudettoman yrityslainan puoleen. Etenkin kiireen hetkellä, asiaa ei kannata jäädä miettimään liian pitkäksi aikaa, jotta mahdollisuus investointiin ei ehdi mennä ohi. Mikäli kaipaat lisää tietoa yrityslainaan liittyen, ota yhteyttä asiantuntijoihimme. He auttavat sinua mielellään ja avaavat sinua askarruttavat asiat selkokielellä.

Ota yhteyttä!